Dagen + bilder

hej hej idag har jag varit med frida.s det var väldigt länge sedan så det var kul kul!!<3 sen efter det så var jag en stund med johanna men blev inte så värst länge för skulle hem och äta och sen så pallade jag inte skicka tillbaka XDXD hehe. igår var det julafton kul kul jag fick många kuliga saker som tex. en klocka en parfym och en takida väsla:D:D ska dra nu ska göra något annat vätigt istälet för att sita här hela tiden:P

ps. slänger upp några bilder från gårdagen:D<3<3




mina packeter FÖRE öppningen!!!<3<3








Mina presenter EFTER öppningen:D<3<3






Min klocka som jag fick<3<3<3:D:D:D





Vår julagran!!!:D:D<3<3






Johannas julagran:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0