Svampbob och avslutning

hej hej just nu siter jag i soffan med min bror han kollar på tv och jag siter vi datorn!! hehe hur lungt som hälst. måste liksom passa han en stund för mamma och pappa är och handlar. Han siter och kollar på svmpbob det e faktiskt roligtXDXD hehehe och han e ju så gullig också!!!!!!:D:D idag så slutade vi skolan för terminen eller hur man skriver faktiskt både roligt och kul att sluta! men kan ju vara skönt med lite ledigt. idag så skulle jag igentligen tränat men blev inget för skulle igentligen gåt till träningen men det snöade för mycket och jag ville inte gå då. för mamma och pappa kunde inte skjutsa mig ditt för dom jobbade. men nu kom dom hem igen så måse gå nu ha det bra ses!!!












Visst är han söt!!!!!<3<3


Takida<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0