Vad ska man skriva?

hejj nu kom jag presis hem från träningen men gick upp lite tidigare för sträckte benet på idrotten igår:( så kanske inte ska va med på idrotten i morron men vill för vi tjejer ska ha fritt val så ska nog va med endån:) men jaja jag e världens lyckligaste just nu och har varit och kommer att vara!!!!. vi fick tillbacka våra matteprov idag och gissa jag fick GODKÄNT :D:D:D:D:D:D man var tvungen att för 19 poäng för att få godkänt och jag fick 24 G poäng alltså 24 samanlagt  och så fick jag 4 VG poäng det e lite högre poäng för dom svårare uppgifterna och missförstå mig inte nu för det fanns bara 4 uppgifter på den svåra delen med VG poäng men så e där ju a b c på uppgifterna men inte på alla:D men min lärare sa att det var bra med det jag fick så:D:D:D:D:D okej jag klydade nog till det lite nu men hoppas ni fatar XDXDXD men misförta nu inte som jag sa för 4 VG poäng e faktiskt SKIT bra!!!!!!! man unde nog bara få 8 eller 9 VG poäng eller mindre men what ever mitt var bra iallafal!! och nu ska jag inte chata mer om mitt prov men jag e så gladXDXDXDXDXD








Min och johannas föter brevid pankas platade coca cola burkarXD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0