Badhuset + Helgen = <3



haaj haaj igår så var jag på badhuset med Frida.B och johanna vi hade sjukt roligt jag hoppade för första gången från 2:ans trampolin och sen hoppade jag hellt chokad e jag hehhe från 3:an:O  det var sjukt roligt så jag hoppade typ 5 gånger heheXD Idag så var jag med johanna vi kollade på film vi kollade på beck två filmer med han dom e skit bra!!! Jag har tränat idag också föresten. Och i morron så ska jag till badhuset igen med min lilla johanna hihih ska bli kul som vanligt det har varit johanna hella helgen men vi är ju inte så ofta på vardagar så vi får va på helger:D

Kommentarer
Postat av: johanna

jaja skryt på du bara..

"om hon hoppar kommer hon göra ett stort plask..." haahah du vet vad jag menar scchh


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0