Takida<3

Idag ahr varit en skit rolig dag den kunde inte blivit roligar. Det börgade med att min moster skickade till mig kvart över åta i morrse att hon och anders skulle hämta mig kl 16.30 och jag visste inte varför men dom sa att det var överaskning!!:D så när dom kom och hämtade mig och vi satt i bilen på vägg där jag inte visste då så sa dom att vi skulle kolla på TAKIDA i malmö!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! halv 8... det var skit roligt och dom var urgryma:D det var två band som spelade lite förspel den andra gruppen som jorde det var bäst men TAKIDA ägde alla!!!

Så nu kommer lite bilder från konserten:D







TAKIDA







TAKIDA








Men lägger in fler bilder i morron e tröt pallar inte nu!!




Men tack för allt malin och anders det var jätte kul!!!!!!!!!!!!!<3<3<3




Kommentarer
Postat av: Malin

Varsegod mitt hjärta det e du värd!!

KRAM

2009-11-28 @ 00:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0