Frisören sen muffins!






Nu är jag hemma fråna frisören det blev inte så mycket ändring men blev faktiskt rätt så nöjd jag klipte upp håret och platade det blev jävligt nöjd!! men  nu ska jag och mattias baka litte muffins med linser i mums sen ska jag träna ikväll kl 18.00-20.00 ville igentligen inte träna idag men mamma sa att jag kunde skipa i morron för måste endån va hemma och passa brosan så det blir skitsamma. Och nu är det bara nästan 3 DAGAR kvar till michael jackson this is it!!!! ha de bra puss puss<33

Kommentarer
Postat av: Ida.H

Hahah ja gott med muffins? ;)<3

2 dagar kvar till M.J längtar <33

2009-10-26 @ 14:54:09
Postat av: jasmine

hej hej aaa det e värkligen gott med muffins :P jag längtar rfter att få se din nya frisyr...=)... haha hoppas muffinsen blir goda.. hälsa mattias.

ha det!!!!! puss o haj

2009-10-27 @ 09:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0