TÄVLINGEN

YYYYEY  på tävlingen idag så kom jag trea i mitt heat men fråga mig inte vad heat är det e så kommpliserat men ja jag fick tiden 1,25 men har igentligen 1,23 men jag kom inte sist av alla tss-are (L)(L)<333 på tävlingen var som jag då sa också min lärare hennes döttrar var faktiskt rätt så ducktiga!! och i morron blir det tävling igen men då är det 100 meter frisim och 200 medly och 100 meter ryggsim!  ja idag så blir det nogg bara chill resten av dagen måste ringa och snacka med lilla frida hon ska ju hänga med i morrgon på tävlingen ska bli så helvetes kul hehe(L)


Ja då var det tävling i morron men blirr bara 100 meter fjäril sen blir det annat på söndag och då kommer frida o kollar ska bli kul som ...   ses puss o kram<33
GE MIG ETT T T GE MIG ETT S S GE MIG ETT S S VAD BLIR DET TSS VAD BLIR DET TSS






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0