We are sooo BAD!




Idag när jag och ida skulle måla naglarna så blev det inte så lyckat hahahah det första som hända var att vi spilde ut nagelakbortagning på hella pappret sen så höl ida nagelacks burken till mig och när jag skulle säta i penslen igen så slets burken ur hennes hand hahah hon fick nagelack på hella benet så hon kämpade med att få bort det med nagelacksbortagning hahah som vi gappflabade hella tiden efter åt..!! Mina nagler blev inte så super bra kom rätt så mycket nagelack utanför men det fixade sig. jag tog bort det med nagelacks bortagning och en örontoops. vi hade iallafal roligt som fan heheheheh. och nu är det bara en dag kvar tills michael jackosn :D:D så imorgon gäller det kl halv 5 den första förestälningen här i trelleborg. och det står på alla reklamer om den att det är världspremiär men vett inte riktigt om det är det men om det är det när ida och jag ska se så är det kanon:D ska dra nu ha det bra puss och kram!!!<333  You now im bad im bad you now it hahahahaha

Kommentarer
Postat av: Johanna

fattade du inte skämtet?



tip-tops är gulliga dessutom

(örontops)

2009-10-27 @ 17:59:00
Postat av: Ida.a

vadå tip-tops nu fatar jag inte :O

2009-10-27 @ 18:03:26
URL: http://http
Postat av: Ida

Phahahaha det går inte bort i tvätten sa mamma XD <3



1 dag kvar <33

2009-10-27 @ 21:50:10
Postat av: ida.a

ooops då men hoppas det inte syns så mycket XD<333

2009-10-27 @ 22:23:36
Postat av: Ida

Nee det är lungt det var juu inte med flit :P<33

2009-10-27 @ 23:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0