Wlcome To The Black Parade!

Welcome to the black parade!!!!!!!!!(YY)♥

heej heej idag så var jag och tränade kl 8-10. sen så åkte jag mamma och mattias till malmö och handlade skor och lite annat kuligt. jag fick två skor och mattias bara ett par hahahah. men what ever! Idag så har vi varit hos mormor och morfar och ätit middag också det var gooooottt!! när vi var hos mormor och morfar så var jag och mattias ute lite också ( han sparckade på MIN gammla spark:D) men nu ska jag dra ska kolla på nån film eller nått ha det bra ojj föresten jag fick en vitt kofta också :D  Peace♥

Jag fick röda!!!:D


Jag fick lilla fast dom var mörkare:D




/Ida ♥ Andersson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0