Hemma_ Från_Skolan!

heej heej på er just nu siter jag och spelar lite med min bror frö jag passar han för mamma skulle köra och köpa tableter till mig för min hals. vi spelade något på www.spele.nl och så spelade vi ett på www.spela.se. Idag ska jag inte göra ett piss kolla tv och lite sånt sita vidd datorn. för det finns ju inte så mycket och göra när man inte e i skolan. Vi skulle igentligen haft prov i morron men det är andra elller tredje gången vår lärare skjuter upp det men det e för att hon alldrig är på våra lektioner av nån anledning men det e ju bara bra på ett sätt att hon skjuter upp det för då får vi mer tidd att öva!!!!:D men jag måste gå nu min bror kallar på mig nu ha det:D<3<3









Några av ramarna från min Webb-kamera♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0