Kuuul(LLL) Titanic

heej heej idag har det varit en skit kul dag hanna har fyllt år så hon bjöd oss på middag på casablanka eller hur det nu fan stavasXD men jaja vi åt först där och sen gick vi till hemmakväll och handlade godis och sen kom hennes mamma och hämtade oss där och så åkte vi hem till henne och hade kul och kollade på film. vi kollade på Titanic. vi kollade inte så mycket i börgan men sen i slutet så börgade vi kolla mer och så när det sorligaste kom så börgade jag och hanna stör bölla och vannes och frida bara sat och skratade ått oss.. jag tror faktiskt vi bölade i en halv timme:( och sen vid tio gick vanessa hem och sen vidd elva kom min mamma och hämtade mig och frida och så nu e jag häär:D










Hehheheheheh tyckte den var lite kulig!!  hahahah sån skulle han haft hon tyckte det så kul ut när alla mäniskor kasade så i filmen. men man skulle nog inte villja göra det på riktigt med en riktig båt men en sån som på bilden ska nog gå!!!!XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0