TjenaXD

hej hej idag har jag tränat var nästan så att jag inte skulle träna för vaknade nämligen 09.25 och vi börgar kl 10.00 men hant endån. vi hade faktiskt rolig täning idag hade mycket starter och vändningar för dom som ska tävla på mångad men jag ska inte det pallar inte simma 800 meter frisim.....!!! liksom jag gilalr inte att simma longdistans!!! men jaja. efter träningen så var jag med veronica vi kollade på en film och sat lite vidd datorn kul kul. just nu siter jag bara och lysnar på lite musik och jag lysnar på ::::: Green Day- Wake me up when september ends!!!  den e så jävla bra men den tog slut nu XDXD heheh






Gissa vems????  heheheheXDXDXDXDXD

Kommentarer
Postat av: Anonym

vet inte... prinsens?? XD

2010-01-09 @ 19:23:26
Postat av: Ida.H

MEEEEN OMG :OOO



Det är ju Micheal Jackssons XD <333§

2010-01-09 @ 23:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0