Måndag igen!

Halloj idag vaknade jag vidd halv 11 sen satte jag mig här vidd datorn. så nu sitter jag och johanna och skickar bilder till varandra via msn :D haha jätte många roliga som jag ska skicka till johanna. men jag vågar imte lägga upp  dom här så dödar hon nogg mig hahahahahah XD. Idag är det näst sista tränings passet dena sommaren fan vad skönt det ska bli efter sista i morgon slappa tills 24 augusti (Y). Hella helgen har varit fullspäckad i fredes så var vi hemma hos mailn jag lekte med rocky :D och i lördes så var vi på kalas hos ingabritt :D och igår så var vi och åt middag hos lucas mattias kompis :D nu ska jag börga lägga upp bilder från helgen jag tar dom i ordning seya...!



FREDAGEN......!





gulliga rocky :D




ligger och solar lite i gräset :P



:D





Jätte gullig när han springer!!!:D





jag pallar inte lägga upp från hella helgen men kanske (kanske) gör det senare seya..!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0