Dagen.....

Heej Heej. Nu ska jag göra det här lite anorlundare. :P jag ska börga att berätta hur dagen har varit genom att börga baklänges hihi :P. Jaa okej nu i kväll var jag ute och fotade lite med Johanna :D men blev typp mäst flum bilder XD. Innan det så var jag med victoria och hennes mamma och Thelma hennes brors dotter på K......T hihihi kan nu gissa?? och nu om ni listade ut det (som ni säckert jorde) och tycker det är barnsligt men det är faktiskt kul där :D och det är det som är huvudsaken eller hur?? Jag vaknade kvart över sju idag :O lite tidigt men det är sån tur att man har tv:n det var inte så mycket roligt då den tiden så jag fick kolla på Mio Min Mio som gick på en av viasat kanalerna. Den är faktiskt lite spännande.! Men han där kato (eller hur han stavar det :P) är faktiskt läskig Hihi :P men ärligt det är han, Han har sån mörk röst och han en sån silver / stål hand :O hih men det är bara en film..!! Jaja det var vell allt som jag kommer på nu så Ha det fint!!! <3 Ps. Jag lägger kanske upp bilderna jag togg med johanna eller rättare sagt PÅ johanna :P jag får se sen Seya :P





Hahahaha ( klassfotot) :P eller inte riktigt!!:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0