Dagen + Midsommar helgens aktiviteter

Halloj har inte uppdaterat på ett tag jag har inte pallat fast jag har haft datorn på :P I fredes hände inte så specielt mycket vara hemma och så var jag med johanna och vi satte upp vår pool :D I lördes så var mi hos min mormor och morfar och ått middag jag fotade lite roliga bilder också som jag lägger upp snart. Och igår var jag hemma och var med johanna igen. vi badade typp vi två timmar hehe vi hade skit kul :D och på köpet så blev jag SKIT solbrännd !!! Och idag så har jag bara varit hemma men inte badat ville inte bränna mig igen !! har tränat idag också men gick upp typp 20 minuter tidigare för det jorde så J***A ont och simma med badräckten när den skavde mott sollbärnan hella tiden så det blev bara simmning i 1 timme och 40 minuter :P Nu lägger jag upp några bilder från i lördes!








Min lillebror :D<33









Jag i spegelen hihi XD






Dom blommorna STINKER SKIT!!!!





JUST det glömde att säga att jag kollade på life of ryan idag  den 28 juni - 2 juli kl 12.00 - ca 14.30 är det life of ryan (maraton) på MTV som jag absolut måste kolla på han e så snygg och det är så roligt!!! såg just att man kan köpa en DvD box med typp en eller flera sesonger isåfal måste jag ha den jag ska kolla på www.cdon.com om det finns :D men jaja nu ska jag gå och kolla på något på Tv ha det fint!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0