Badhus skit!!!

shoo shoo idag så gick jag upp klockan fem för jag skulle träna kvart i sex. men när jag kommer ditt så är träningen instäld för ett teckniskt problem i basengerna!!!! så jag och veronica gick hem. det var faktiskt skönt att gå hem. och idag så skulle vi igentligen till badhuset med skolan också men det blev ju så klart inget så i heller för det där problemet. men jag var tvungen att gå ditt endån för och se om det var för dom hade kanske hunnit laga det. men så var det ju så klart inte så jag och jasmine gick hem. Och i morron så skulle jag igentligen tävlat men detr blir ju inte iheller för den dära BAJS saken!!!!!! jag som ville tävla½!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! men jaja... idag har jag och johanna varit vi hade kul kul. vi gorde pannkakor eller plätor dom blev lite afrikanska hahahaha dom bleb N...R svarta heheheheh men alla blev inte det.. men nu måste jag gå ska kanske va med johanna nu igen heeej dåå  Peace♣




Michael jackson:D






hahahah ni får inte glöma att kolla på solsidan idag det är så jävla roligt!!!! halv 10 på tv4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0