BaDhUsEt!

hej hej idag har jag varit på badhuset med johanna kul kul...!!! vi var där vidd elva tiden och gick upp kl halv två typp. jag kom nästan hem presis för när vi hade bytat om så gick vi till macken och handlade glass.....:D♥ Just nu så siter jag och kollar på harry potter och halv blods prinsen den är sjukt bra längtar tills den sjunde kommer:D Idag ska jag nog inte göra något annnat bara typp vara hemma och ta det lungt ska nog städa lite för det BEHÖVS!!!! men nu måste jag shilla ha det bra Peace♣



Fisk Fisk:P


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej hej *Ida plidda vattenskida!!!!!!!



Ska du med ikväll o se The Recon

2010-03-21 @ 13:14:10
URL: http://scarfaze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0