Dagen / The Recon / Skor / Vad ska man skriva om?!

heej heej idag har jag varit i skolan som säckert alla andra. Jag kom nästan hem presis har varit och handlar jag köpte ett par nya skor:D Jag har ingenting och slriva i bloggen mer!!!!! för liksom vad ska man skriva om?????? men nu måste jag gå ska hita på något annats seyya Peace♣ eller jo just det igår var jag och kollade på mina nestkusiner och deras band dom var med i en musik tävling och dom kom etta grattis till dom!!!!!<333 men dom har inte vunnit hella en det var bara semifinal eller något men dom fick fläst röster:D<3333 Peace♣





The Recon som deras band heter!!  








typp såna skor var det jag köpte:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0