Hanna Matilda Jönsson

Halloj!
Ida Josefin Andersson är en vän som alltid finns där för en och som förhoppningsvis kommer finnas där i en evighet till. Hon är världens bästa och jag älskar henne verkligen (som vän för er som inte fattar). Iallafall det är jag Hanna som skriver om min fina kompis för hon är bäst!! Sitter på engelskan och har så tråkigt tillsammans med Ida och Frida, nu ska jag iallafall sticka men Ida är verkligen en snäll och en av de bästa tjejorna som jag känner och hoppas ni också tycker så! Puss puss önskar Hanna Matilda Jönsson 


Kommentarer
Postat av: Ida

Hanna du är också bäst

2012-01-12 @ 11:14:54
Postat av: HJ

Pusspuss ❤

2012-01-16 @ 12:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0